Fan Club Oliver Dragojević

Eliza - Oliver Dragojević - Blog.hr

ponedjeljak, 25.10.2004.

Eliza

Evo, sada ćemo malo "svirat" po željama. :o)
Prvo ide Eliza za Bridge koja me lijepo zamolila za tu pjesmu. :o)






Eliza

Sa usana, na tvoje uvojke
iz poljupca, u tvoju postelju
iz postelje, u beskraj jednog drugog neba.

Kad odemo, iz svojiih nemira
kad tonemo, u beskraj svemira
poljubi me, i to je sve što dvoje treba.

Eliza, Eliza,
samo ponavljam ime
Eliza, Eliza,
moje nebo iz bliza
Eliza, Eliza
za sve sunčane zime
Eliza, Eliza
zadnji dragulj iz niza.

Odvedi me,do zadnje postaje
poljubi me, za sve što ostaje
i ne pitaj, kuda nas vodi cesta ova.




- 23:23 - Trag u beskraju (4) - Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Komentari On/Off
< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O Oliveru:
-Rođen 7.12.1947. godine u Veloj Luci (otok Korčula)
-Prvi estradni nastup imao je 1961. s pjesmicom Baloni
-Prvu nagradu osvojio 1974 sa pjesmom Ča će mi Copacabana
-Nakon pobjede uspostavlja suradnju sa nažalost pokojnim Zdenkom Runjićem što je bio početak višegodišnje plodonosne suradnje najnakladnijeg i nagradama najobdarenijeg autorsko izvođačkog dvojca
-Osvojio je Porina sa skladbom Cesarica
-Do danas je snimio veliki broj pjesama i albuma i mislim da se svi nadamo da ovaj zadnji album ''Vridilo je'' ipak neće biti zadnji.


Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Kontakt: Oliver