Fan Club Oliver Dragojević

Molitva za Magdalenu - Oliver Dragojević - Blog.hr

ponedjeljak, 25.10.2004.

Molitva za Magdalenu

Evo jedna kratka pjesma za Blu_morning i posebno za nju ide Molitva za Magdalenu. Eto malo i humanitarnog posla. :o) Ako netko ima neku pjesmu koju želi da objavim samo neka mi napiše u komentarima. Pamtim da sam ostao "dužan" Dišperadun Esperanzi i objavit ću i nju. Pozdrav svima obožavateljima :o)
P.S. Ova slika je stavljena tu zato što mi je ljepše kada ima slika, a ona je prva koja liči na nešto kada upišem Magdalena u Google. :o)


Molitva za Magdalenu


Sve nježne rječi svijeta
sačuvao sam za te
u pjesmama mojim
sve nježne rječi svijeta
da tebe meni vrate
moja čežnjo davna

Sve nježne rječi svijeta
za duge puste sate
samoće se bojim
sve nježne rječi svijeta
sačuvao sam za te
moja zvjezdo sjajna

Magdalena, Magdalena
moje nebo, moje sunce, moja duga
Magdalena, Magdalena
moja sreća, moja radost, moja tuga
Magdalena, Magdalena
moja ruža, moja nada, moja sudba
Magdalena, Magdalena
moja patnja, moja tajna, moja ljubav
još te molim Magdalena
da se vratiš Magdalena




- 02:22 - Trag u beskraju (4) - Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Komentari On/Off
< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O Oliveru:
-Rođen 7.12.1947. godine u Veloj Luci (otok Korčula)
-Prvi estradni nastup imao je 1961. s pjesmicom Baloni
-Prvu nagradu osvojio 1974 sa pjesmom Ča će mi Copacabana
-Nakon pobjede uspostavlja suradnju sa nažalost pokojnim Zdenkom Runjićem što je bio početak višegodišnje plodonosne suradnje najnakladnijeg i nagradama najobdarenijeg autorsko izvođačkog dvojca
-Osvojio je Porina sa skladbom Cesarica
-Do danas je snimio veliki broj pjesama i albuma i mislim da se svi nadamo da ovaj zadnji album ''Vridilo je'' ipak neće biti zadnji.


Trenutno se na blogu nalazi
posjetitelj/a

Kontakt: Oliver